به مجله خبری و فروشگاه اینترنتی کلینیک زیبایی طبیعی خوش آمدید
مجله خبری و فروشگاه اینترنتی کلینیک زیبایی

بهترین ضدآفتاب ها و مرطوب کننده های ایرانی و خارجی

هر یک از محصولات پوستی که در روتین های مراقبتی استفاده می شوند، هدف و کارایی خاصی دارند، بنابراین نمی توانند جایگزین دیگری باشند. استفاده از کرم ضد آفتاب و کرم مرطوب کننده هر دو به یک اندازه برای پوست مهم هستند. کرم آبرسان با تامین آب مورد نیاز سلول های پوست برای شادابی و حجیم نگه داشتن پوست کرم ضد آفتاب به محافظت از آن در برابر اشعه های مضر UV کمک می کند. وجود هر دو از پیری زودرس، چین و چروک و لکه های پوستی جلوگیری می کند.

در سال های اخیر شاهد ورود محصولات چندکاره به بازار بوده ایم که کار ۲ محصول را به صورت همزمان انجام می دهند و در زمان، هزینه و مکان برای نگهداری صرفه جویی می کنند. اما باید دید آیا می توانند کارایی لازم را داشته باشند؟ یا نتیجه مشابه زمانی است که از کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب جدا استفاده می شود؟

 

 

کارشناسان معتقدند علیرغم ادعای برخی برندها مبنی بر داشتن خاصیت آبرسانی کرم های ضدآفتاب، این محصولات نمی توانند نیازهای پوست را به خوبی برطرف کنند و به عنوان یک جایگزین همه کاره به ویژه در فصول سرد سال که پوست نیاز دارد به حساب بیاید. بیش از هر چیز دیگری. نیاز به آبرسانی دارد. شاید تنها ویژگی مثبتی که برای این محصولات در نظر گرفته شده، سفر آنها باشد. یعنی هنگام بستن کیسه محصولات مراقبت از پوست برای مسافرت به جای دو محصول، یکی را بردارید و کیفتان را سبک‌تر ببندید. با ما همراه باشید تا 5 مدل از بهترین ضدآفتاب ها و مرطوب کننده های ایرانی و خارجی را معرفی کنیم.

1. ضد آفتاب مرطوب کننده La Roche-Pozai
2. ضد آفتاب فیوژن واتر SPF50 بدون رنگ ایزدین
3. ضد آفتاب آبرسان توکوبو
4. ضد آفتاب بی رنگ 101 Derma Daily Tone-up مدل
5. ضد آفتاب رنگی Xinagen برای پوست های خشک و معمولی

بهترین مرطوب کننده های صورت و دست به اختصار عبارتند:

  • کرم آبرسان لافارر
  • کرم مرطوب‌ کننده ویتامین C کامان
  • کرم مرطوب‌کننده صورت شون با روغن آووکادو
  • کرم مرطوب کننده صورت سی گل مدل HYDRA Pro
  • کرم مرطوب کننده سوپکس
  • کرم مرطوب کننده هیدرودرم
  • کرم مرطوب کننده سینره
  • کرم مرطوب کننده حاوی روغن جوجوبا مای
  • کرم نرم کننده توسرین و اوره 10% ثمین
  • مرطوب کننده درمالیفت مدل HYDRALIFT AC
  • کرم آبرسان بیو آکوا
  • کرم مرطوب کننده تاچا
  • کرم مرطوب کننده نیوا (Nivea)
  • ژل مرطوب کننده نوتروژینا مدل N2020
  • ژل مرطوب کننده و آبرسان لانکوم مدل Hydra zen
  • کرم مرطوب کننده سیمپل مدل RICH

برای مشاهده و خرید محصول فوق العاده آبرسان نوتروژینا مدل هیدروبوست اینجا را کلیک کنید.

معرفی بهترین ها :

کرم آبرسان لافارر؛ بهترین مرطوب کننده ایرانی

اگر به دنبال یک مرطوب کننده بدون چربی با درصد رطوبت و آبرسانی بالا هستید، ما کرم لافارر را به شما پیشنهاد میکنیم. لافارر محصولات مرطوب کننده خود را متناسب با پوست خشک، مختلط، نرمال، حساس و همین طور برای کنترل چربی پوست کاستومایز کرده است. این کرم با توجه به نوع پوست از مواد متفاوتی ساخته شده که در عین رطوبت رسانی باعث تنظیم چربی پوست نیز می شوند.

کرم مرطوب‌ کننده ویتامین C کامان

کرم مرطوب کننده کامان یکی از آن برندهای نام آشنای ایرانی است که تقریبا در هر فروشگاهی این محصول را می بینیم. این محصول مناسب آبرسانی پوست های خشک، مختلط و معمولی میباشد. کرم های کامان با رایحه ها و مواد مختلفی ساخته می شوند اما محصولی که قصد معرفی آن را داریم، کرم مرطوب کننده ویتامین C کامان است و همان طور که از نام آن مشخص می باشد، حاوی ویتامین سی بوده و باعث روشن کردن پوست، شفاف کننده و از بین بردن التهاب های پوستی می شود.

کرم مرطوب‌کننده صورت شون با روغن آووکادو، سرشار از ویتامین

کرم مرطوب کننده شون حاوی روغن آووکادو یکی از بهترین محصولات آبرسان دست و صورت است زیرا روغن آووکادو داخل آن از ویتامین، مواد مغذی و آنتی اکسیدان های زیادی تشکیل شده و مزایایی از قبیل جلوگیری از پیری زودرس پوست، جوانسازی، محافظت از پوست در مقابل رادیکال های آزاد و نرم کنندگی آن را دارد.

کرم مرطوب کننده صورت سی گل مدل HYDRA Pro

محصول بعدی در لیست بهترین کرم های مرطوب کننده دست و صورت، کرم سی گل بوده که سرشار از روغن های طبیعی مانند شی باتر، بادام، نارگیل و آلوئه ورا بوده و به خاطر عدم وجود پارابن و لانولین، منجر به ایجاد حساسیت و چربی روی پوست نمی شود. کرم رطوبت رسان سی گل برای انواع پوست به خصوص پوست های حساس بسیار مناسب است.

کرم مرطوب کننده سوپکس، مناسب انواع پوست

یکی دیگر از بهترین کرم های مرطوب کننده دست و صورت ایرانی، برند سوپکس است. مهم نیست که پوست شما خشک، چرب، ترکیبی یا حساس باشد، در هر صورت این محصول می تواند برای شما یک مرطوب کننده و آبرسان بسیار قوی و موثر باشد. کرم مرطوب کننده سوپکس خشکی پوست ناشی از موارد ژنتیکی، رادیکال های آزاد هوا و … را برطرف کرده و باعث شفافیت پوست نیز می شود.

آخرین ویدئو ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مفید
مطالب مرتبط
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.