به مجله خبری و فروشگاه اینترنتی کلینیک زیبایی طبیعی خوش آمدید
مجله خبری و فروشگاه اینترنتی کلینیک زیبایی

بهترین مارک کرم دور چشم برای رفع چین و چروک

کرم دور چشم ضد پیری چه ترکیباتی باید داشته باشد؟

کرم های ضد پیری بسته به مواد فعالشان به روش های مختلفی عمل می کنند. همه مواد موجود در یک مرطوب کننده مرطوب کننده نیستند. برخی از آنها برای کمک به روشن کردن پوست کدر، انقباض رگ های خونی برای کاهش حلقه های تیره یا بازگرداندن حجم به منظور کمتر دیده شدن خطوط ریز فرموله شده اند. بنابراین وجود این مواد در ترکیبات کرم دور چشم برای رفع چین و چروک مهم است.

اسید هیالورونیک: مولکولی با قابلیت ذخیره آب تا هزاران برابر وزن خود که نقش بسیار مهمی در آبرسانی و آبرسانی پوست ما دارد. این ماده پوست را شاداب و حجیم می کند که البته در افراد چاق چین و چروک های پوستی کمتری دارد.

نیاسینامید: این ماده باعث روشن شدن و کاهش می شود هایپرپیگمانتاسیون خواهد بود

ویتامین سی: هر جا که نیاز به روشن کردن رنگ پوست باشد، ویتامین C می تواند کمک کند. این ماده دارای خواص آنتی اکسیدانی است که می تواند پوست را آبرسانی کرده و با آن مبارزه کند رادیکال های آزاد است. از آنجایی که پوست خشک بیشتر مستعد کشیدگی و چین و چروک است، استفاده از محصولات حاوی ویتامین C می تواند بسیار مفید باشد.

پپتید: پوست اطراف چشم به طور طبیعی نازک و شل است. در ترکیبات کرم های دور چشم به ماده ای مانند پپتید نیاز است تا پوست آن ناحیه را سفت و کشدار نگه دارد. آنها سازنده پروتئین هایی مانند کلاژن و الاستین هستند.

کافئین: برای انقباض عروق خونی در ناحیه زیر چشم و برای بهبود تغییر رنگ آبی/بنفش و پرکردن گودها مفید است.

رتینول: این ماده که یکی از مشتقات ویتامین A است با خاصیت کلاژن سازی به عنوان یک عامل ضد پیری شناخته شده و قادر است خطوط ریز و چین و چروک های پوست را کاهش دهد. کاهش سیاهی دور چشم و علائم هایپرپیگمانتاسیون نیز از دیگر ویژگی های این ماده است.

آخرین ویدئو ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مفید
مطالب مرتبط
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.