به مجله خبری و فروشگاه اینترنتی کلینیک زیبایی طبیعی خوش آمدید
مجله خبری و فروشگاه اینترنتی کلینیک زیبایی

بهترین کرم دور چشم خارجی برای بیش از 50 سال

ویژگی های کرم دور چشم ضد پیری

وقتی صحبت از کرم های دور چشم مناسب برای افراد مسن با چین و چروک های ریز یا بزرگ می شود، به دلیل خاصیت ضد پیری باید از مواد خاصی در ترکیبات آنها استفاده شود. مانند:

  1. اسید هیالورونیک: این ماده کلیدی برای آبرسانی و حجیم کردن پوست شما است که به نوبه خود باعث کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک می شود. ویتامین E همچنین خاصیت آبرسانی دارد.
  2. آنتی اکسیدان ها: ترکیبات با خواص آنتی اکسیدانی سد دفاعی پوست شما در برابر آسیب های محیطی خواهند بود و به بازسازی سلول های پوست کمک می کنند. ویتامین C و ویتامین E و همچنین عصاره های گیاهی از مهمترین چیزهایی هستند که سرشار از آنتی اکسیدان هستند.
  3. رتینول: این ماده که به عنوان ویتامین A نیز شناخته می شود، خطوط ریز را صاف می کند، پوست شما را لایه برداری می کند و ناحیه زیر چشم شما را روشن می کند.
  4. پپتیدها: پپتیدها سلول های آسیب دیده را ترمیم می کنند و به پوست سیگنال می دهند که کلاژن بیشتری تولید کند و در نتیجه ظاهری سفت تر ایجاد می کند.
  5. کافئین و ویتامین C: می توانند در کاهش سیاهی و سیاهی دور چشم موثر باشند.
  6. سرامیدها

نتیجه:

در حالی که استفاده از کرم روی کل صورت آسانتر است، اما پوست دور چشم بسیار ظریفتر از سایر قسمت های بدن است، بنابراین توصیه می شود از محصولی مناسب که مخصوص نیازهای آن ناحیه طراحی و فرموله شده است استفاده کنید. . جداگانه استفاده کنید. کرم‌های دور چشم با توجه به ترکیبات خود می‌توانند چین و چروک، خشکی، شلی و افتادگی، تیرگی و سیاهی، پف‌کردگی، علائم خستگی و بی‌حالی را از بین ببرند و به سلامت و شادابی پوست شما کمک کنند.

اکثر مردم معمولاً تا 30 سالگی صبر می کنند تا با مشاهده اولین نشانه های پیری شروع به استفاده از کرم دور چشم کنند، اما توصیه می شود حتی قبل از ظاهر شدن اولین چین و چروک ها این کرم را شروع کنند. پیشگیری موثرترین سلاح در برابر پیری است. البته انجام صحیح این کار مهم است تا به پوست ظریف زیر چشم آسیبی وارد نشود. باید کرم را به صورت ضربه ای و بدون کشیدن روی سطح پوست پخش کنید.

آخرین ویدئو ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مفید
مطالب مرتبط
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.