به مجله خبری و فروشگاه اینترنتی کلینیک زیبایی طبیعی خوش آمدید
مجله خبری و فروشگاه اینترنتی کلینیک زیبایی

پک مراقبت از پوست شامل چه مواردی است؟

6. اسکراب ملایم صورت

لایه برداری برای روتین مراقبت از پوست شما ضروری است، اما برخی از انواع پوست نمی توانند به خوبی لایه برداری را انجام دهند. برای اینکه مراقب باشید اما همچنان پوستی صاف و نرم داشته باشید، مجموعه مراقبت از پوست خود را با یک اسکراب صورت ملایم کامل کنید. این پیشنهاد به شما کمک می کند تا به آرامی و در عین حال به طور موثر تجمع سلول های مرده پوست، کثیفی، چربی و سایر ناخالصی ها را از بین ببرید.

پاکسازی و شستشوی صورت

7. ماسک صورت آرامش بخش

بر اساس فرمول خود، ماسک های صورت می توانند مزایایی را ارائه دهند که انواع نگرانی های مراقبت از پوست را برطرف می کند. آنها همچنین یک محصول ضروری برای استفاده در مواقعی هستند که نیاز به مراقبت مناسب از خود دارید. پیشنهاد می کنیم ماسکی با فرمول تسکین دهنده به بسته محصولات مراقبت از پوست خود اضافه کنید. این ماسک ها برای افرادی که زیاد سفر می کنند و زمان کمتری برای مراقبت از پوست خود دارند بسیار مفید خواهد بود.

8. کرم دور چشم

پوست اطراف چشم‌ها ظریف‌تر از بقیه قسمت‌های صورت است، بنابراین استفاده از کرم دور چشم کلیدی است. برای مجموعه مراقبت از پوست خود، به دنبال محصولی باشید که بتواند ناحیه چشم شما را روشن کند. این کار نه تنها به خنثی کردن سیاهی دور چشم کمک می کند، بلکه خستگی چشم را از بین می برد و چهره شما را شاداب تر نشان می دهد.

آخرین ویدئو ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مفید
مطالب مرتبط
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.