به مجله خبری و فروشگاه اینترنتی کلینیک زیبایی طبیعی خوش آمدید
مجله خبری و فروشگاه اینترنتی کلینیک زیبایی

کانتور صورت چیست؟ آموزش کامل از تعریف تا اجرا

سعی کنید برخی از نواحی صورت خود را به طور خاص برجسته کنید. زیرا هر چهره ای ویژگی های منحصر به فردی دارد. با این حال، به طور کلی، سایه تیره تر یا روشن تر از رنگ پوست زیر استخوان گونه و زیر فک، جلوه ای برجسته به این مناطق می دهد. اما بهترین راه برای فرم دادن به صورت این است که همیشه ویژگی های مورد علاقه خود را در ذهن داشته باشید و از خود بپرسید که بیشتر روی چه چیزی می خواهید کار کنید.

کانتور صورت گرد

پیشنهاد ما برای کسانی که صورت گرد دارند این است که با کانتور کردن شقیقه ها و سپس فرم دادن گونه های خود (درست زیر استخوان گونه) شروع کنند. همچنین می توانید دور صورت خود را کانتور کنید و برس را به سمت فک پایین بیاورید.

کانتورینگ صورت مربعی

اگر صورت مربعی دارید، باید کانتورینگ را با گونه های خود شروع کنید. هنگامی که زیر استخوان گونه خود خط کشیدید، به آرامی کانتور را روی آن ناحیه در دو طرف صورت خود اعمال کنید. در نهایت با کانتور کردن قسمت مجاور خط موی خود کار را به پایان برسانید.

اجرای کانتور روی صورت های مستطیلی

ابتدا محصولات کانتورینگ را روی گودی گونه های خود بمالید. همچنین باید از اعمال بیش از حد کانتور در مرکز صورت خودداری کنید. در عوض، روی کانتورینگ کناره های صورت خود تمرکز کنید. سپس، پیشانی خود را در امتداد خط رویش مو، جلوی شقیقه‌ها متوقف کنید. در نهایت به قسمت کانتور فک بروید و مواد کانتورینگ را تقریباً به نیمی از چانه بزنید. با حرکات دایره ای در مرکز چانه کار را تمام کنید.

کانتور صورت بیضی شکل

کسانی که صورت بیضی دارند فقط باید ناحیه گونه را کانتور کنند. بنابراین، محصولات کانتورینگ را در گودی گونه های خود بمالید و آنها را به طور یکنواخت پخش کنید. از آنجایی که در صورت های بیضی شکل، پیشانی و فک کاملاً باریک هستند، می توانید از کانتورینگ در این نواحی صرف نظر کنید.

کانتورینگ صورت به شکل قلب

برای افرادی که صورت قلبی شکل دارند، توصیه می کنیم دور پیشانی را کانتور کنند. زیرا تناسب بیشتری در صورت ایجاد می کند. می‌توانید با کانتور کردن در مرکز پیشانی خود شروع کنید و در امتداد شقیقه‌ها در هر دو طرف به سمت پایین حرکت کنید.

آخرین ویدئو ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مفید
مطالب مرتبط
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.