به مجله خبری و فروشگاه اینترنتی کلینیک زیبایی طبیعی خوش آمدید
مجله خبری و فروشگاه اینترنتی کلینیک زیبایی

یوگای صورت یک روش طبیعی برای جوانسازی و زیبایی پوست است

کلمه یوگا اغلب ما را به یاد رفتن به باشگاه و انجام تمرینات ورزشی یا حرکاتی برای افزایش آرامش و تمرکز می اندازد. اما همه انواع یوگا نیازی به رفتن به باشگاه ندارند. یوگای صورت یک روش موثر و بهینه برای طراوت و شادابی پوست این ناحیه است که می توانید به راحتی در خانه انجام دهید و از مزایای آن بهره مند شوید. در این مقاله توضیح خواهیم داد که یوگای صورت چیست و چگونه است. همچنین لیستی از بهترین تمرینات یوگا برای صورت را برای افزودن به روتین روزانه پوست شما برای زیباتر و جوان تر شدن صورت ارائه کرده ایم.

یوگای صورت چیست؟

قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه یوگای صورت انجام دهید، باید بدانید که این تمرین دقیقا چیست. یوگای صورت یک تمرین برای صورت شما است و شامل تمریناتی است که برای کشش و شل کردن عضلات صورت طراحی شده است تا به کاهش تنش و استرس کمک کند. در هر جلسه یوگای صورت، حرکات مختلفی را انجام می دهید و اگر این تمرینات را به درستی انجام دهید، در نهایت بعد از یک جلسه ماساژ، احساس آرامش را تجربه خواهید کرد. این تمرینات راه حلی ایده آل برای مراقبت از پوست در پایان یک روز خسته کننده و طولانی است. اگر تمرینات خود را به طور منظم و صحیح، به تدریج و پس از مدتی انجام دهید، چهره ای زیبا و خوش فرم خواهید داشت.

آیا تمرینات یوگای صورت در ظاهر پوست تاثیری دارد؟

یوگای صورت فقط برای آرامش نیست. این تمرینات واقعا در بهبود ظاهر پوست موثر هستند و به جوانسازی صورت شما کمک می کنند. البته برای انجام این تمرینات آبرسانی و آبرسانی به پوست نیز ضروری است زیرا پوست خشک با هر حرکت کشیده و ترک می خورد. بنابراین حداقل مراحل اصلی روتین پوست خود را همیشه به طور کامل انجام دهید و از یوگای صورت به عنوان جایگزینی برای روتین پوست خود استفاده نکنید. این دو با هم تاثیر رضایت بخشی خواهند داشت.

این نوع را انجام دهید یوگا، آیا پوست را سفت می کند؟

در واقع، تمرینات یوگای صورت می تواند در حجیم شدن صورت و سفت شدن عضلات صورت و پوست موثر باشد. شرکت کنندگان در یک مطالعه یوگای صورت، پس از 20 هفته تمرینات منظم صورت، بهبودی را در پوست بالا و زیر گونه مشاهده کردند. البته کارشناسان کلینیک پوست کلیولند معتقدند قبل از توصیه این تمرینات به عنوان راه حل قطعی ضد پیری باید تحقیقات بیشتری انجام شود.

آیا یوگای صورت باعث ایجاد چین و چروک می شود؟

همانطور که تمرین خود را شروع می کنید، ممکن است نگران باشید که یوگا صورت وضعیت را بدتر می کند و باعث ایجاد چین و چروک در صورت شما می شود. این نگرانی کاملاً بی اساس نیست. همانطور که می دانید، لبخند زدن، خندیدن و به طور کلی حرکات تکراری عضلات صورت ممکن است منجر به چین و چروک و عمیق شدن خطوط فعلی صورت شود. بر این اساس می توان گفت که حرکت دادن عضلات صورت برای انجام ورزش نیز می تواند باعث همین موضوع شود. به همین دلیل لازم است برای انجام این تمرینات از روش صحیح استفاده کنید تا با انقباض مکرر قسمت بالایی صورت، چین و چروک های پوست شما عمیق تر نشود. البته این توضیحات به این معنی نیست که نمی توانید یوگای صورت انجام دهید. کارشناسان توصیه می کنند قبل از انجام این تمرینات با یک متخصص پوست مشورت کنید. زیرا همه این تمرینات برای همه افراد مناسب نیست و ممکن است لازم باشد برخی از آنها را نادیده بگیرید.

7 تمرین توصیه شده یوگای صورت

اگر متخصص پوست، یوگای صورت را به عنوان بخشی از برنامه مراقبت از پوست شما برای ظاهری جوان تر توصیه کرده است، می توانید تمرینات پیشنهادی ما را در زیر امتحان کنید. البته یوگای صورت نیز مانند سایر انواع یوگا مراحل پیشرفته تری دارد. با این حال، مانند هر حرکت دیگری، باید با تمرینات اولیه شروع کنید. پس با ما همراه باشید تا هفت تکنیک ساده و موثر را یاد بگیرید.

1) باد کردن صورت

گونه های خود را با هوا پر کنید تا صورت شما پر و گرد شود. سپس هوا را آزاد کنید و عضلات خود را آزاد کنید. این حرکت را چندین بار تکرار کنید.

تمرین باد کردن صورت در یوگا

2) بگو سیب!

البته همه انسان ها لبخند عمیق و غرور آفرین را دوست دارند. در این تمرین باید خیلی محکم و با اجبار بگویید «سیب»! البته، لازم نیست واقعاً بگویید سیب، یعنی لبخند بزنید، مثل اینکه در حال گرفتن عکس با دندان های خود هستید. سپس انگشت خود را به آرامی بین بینی و لب ها قرار دهید و عضلات خود را بالا ببرید و در حالی که به آرامی به سمت پایین فشار می دهید مقاومت ایجاد کنید. سپس به حالت عادی برگردید. این حرکت را چندین بار تکرار کنید.

3) به پشت خم شوید

برای انجام این تمرین، سر و گردن خود را کاملاً به عقب خم کنید، به طوری که چانه به سمت سقف باشد. سپس سقف دهان خود را با زبان فشار دهید، لبخند بزنید و قورت دهید. مانند سایر تمرینات، عضلات خود را شل کنید و سپس حرکت را تکرار کنید.

4) تعجب کنید!

برای انجام این تمرین، چشمان خود را تا جایی که می توانید باز کنید. درست مثل زمانی که شما بسیار متعجب و متعجب هستید. این وضعیت را حفظ کنید تا چشمانتان پر از اشک شود و آب شروع به جاری شدن کند. پس از آن عضلات صورت خود را شل کنید و دوباره این حرکت را تکرار کنید.

5) ذن ذن

این روش یوگای صورت با روش های دیگر متفاوت است. زیرا در واقع نیازی به انجام کاری نیست. فقط سعی کنید صورت خود را آرام کنید. چشمان خود را ببندید و اجازه دهید صورت شما کاملاً ساکن شود. بدون عضلات منقبض، آرام و بدون هیچ تنشی. ذهن خود را از افکار دیگر پاک کنید و فقط روی تنفس خود تمرکز کنید.

آرامش عضلات صورت در یوگا

6) شکلک Ghost

این تمرین یوگای صورت مانند ژستی است که می خواهید چهره ای مانند روح داشته باشید! برای انجام این تمرین، دهان خود را باز کرده و به شکل O در بیاورید، سپس دندان های خود را با لب های خود بپوشانید، فک خود را تا حد امکان باز کنید و سپس به بالا نگاه کنید. چند ثانیه نگه دارید و رها کنید. این حرکت را چندین بار تکرار کنید. هدف از این تمرین کشش است.

7) شوید ماهی

این تمرین یوگا صورت شما را به یاد دوران کودکی تان می اندازد زیرا باید صورت خود را شبیه ماهی کنید. برای انجام این کار، در حالی که لب های خود را به سمت بیرون فشار می دهید، گونه های خود را به داخل بکشید. سپس عضلات خود را رها کرده و این حرکت را تکرار کنید.

چه مدت طول می کشد تا یوگای صورت عمل کند؟

اکنون که بیشتر در مورد یوگای صورت آموخته اید و برخی از تمرینات صورت را یاد گرفته اید، زمان آن رسیده است که بدانید چه مدت باید منتظر دیدن نتایج باشید. اگر تمرینات یوگای صورت را 6 تا 7 روز در هفته به طور مداوم به مدت 20 تا 30 دقیقه در روز انجام دهید، ممکن است تغییرات پس از سه تا چهار هفته قابل مشاهده باشد. اما این نتایج نتایج اولیه هستند. در تمرینات صورت، ثبات کلید است. پس صبور باش

آخرین کلمه

یوگای صورت یک تکنیک فوق العاده است که می تواند با کشش و تقویت عضلات صورت ظاهر پوست صورت شما را بهبود بخشد. در صورت تایید متخصص پوست، انجام منظم روزانه این حرکات همراه با پیروی از یک روال پوستی بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت. این دگرگونی بیرونی اغلب با احساس آرامش و افزایش اعتماد به نفس همراه خواهد بود.

نوبت شماست

آیا تا به حال تجربه کرده اید یوگای صورت آیا به غیر از موارد ذکر شده تمرینات دیگری برای جوانسازی پوست می دانید؟ اگر نحوه انجام این تمرینات و نتایجی را که به دست آوردید با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید خوشحال خواهیم شد.

منابع

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/does-your-face-need-a-workout
https://www.healthline.com/health/fitness-exercise/face-yoga
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24327764

aha-bha-pads

آخرین ویدئو ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مفید
مطالب مرتبط
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.